Učím, učíš, učíme

Když se něco stane, většina lidí zpanikaří. Nevíme, co říct nebo se třeba bojíme, že něco pokazíme. Ale pomoc v krizi není a ani nemá být o dokonale naučených frázích. Nejdůležitější je být tam, zůstat v klidu a neotočit se ke druhému zády. A právě to je základ krizové intervence (KI), kterou může – a měl by – zvládnout každý...

Dnes se zaměříme na propojování levé a pravé hemisféry mozku, ale předtím, než přejdeme ke konkrétním aktivitám, pojďme si říct, co to vlastně hemisféry jsou a proč je dobré je cíleně propojovat.

Krom učení moc ráda jezdím na tábory. A tam jsem nasbírala inspiraci na různé ledolamky (nebol-li icebreaker aktivity, ovšem mně se tenhle název moc nezamlouvá), které by mohly být fajn i ve škole. Vybrala jsem takové, které nevyžadují moc času, práce a materiálu na přípravu.

Dnes bych s vámi chtěla posdílet své oblíbené aplikace, hry a webové stránky, které mi hodně usnadňují práci a šetří čas i papíry. Digitalizace je totiž neúprosná a ať se nám to líbí nebo ne, je potřeba se přizpůsobit.

Každý z nás má od svého studia a následné práce nějaká očekávání. Samozřejmě jsem je měla taky a jak to tak bývá, spousta z nich se nenaplnila a naopak jsem se setkala s mnoha věcmi, které mě překvapily. Takže... Co bych chtěla vědět, než jsem začala pracovat jako speciální pedagog?